DJI

Ochrona DJI Care Refresh do RS 3 Pro (12 miesięcy)

429,99
Zamów telefonicznie 22 122 33 00
Przeznaczenie Gimbal Rodzaj akcesorium Rozszerzenie gwarancji
Waga [g] Nie dotyczy Kod produktu 513543

Okres ochrony

Specjalistyczna ochrona DJI

Dodatkowe zabezpieczenie dla gimbala DJI RS 3 Pro

DJI Care Refresh to usługa ochrony serwisowej oferowana przez DJI dla swoich produktów, co pozwala na wymianę uszkodzonego sprzętu w ciągu jednego roku od momentu aktywacji usługi. Otrzymujesz także priorytetowe wsparcie i przywileje VIP podczas kontaktu z pomocą techniczną DJI. W przypadku, gdy produkt ulegnie awarii na skutek uderzenia lub kontaktu z wodą, DJIzaoferuje wymianę uszkodzonego urządzenia na nowy lub równoważny produkt. Aby skorzystać z usługi DJI Care Refresh, należy ją aktywować jednorazowo w ciągu 30 dni od momentu zakupu urządzenia i dokonania pierwszego uruchomienia.

Ochrona DJI Care Refresh do RS 3 Pro (12 miesięcy) zastosowanie dron serwis gwarancja wymiana części usługa kod

Całkowita wymiana sprzętu

Jeśli jesteś posiadaczem gimbalaDJI RS 3 Pro, warto rozważyć inwestycję w pakiet DJI Care Refresh, który oferuje dodatkowe zabezpieczenie dla twojego urządzenia. W przypadku awarii lub uszkodzenia masz możliwość wymiany sprzętu za niewielką opłatę. W ramach usługi na okres 12 miesięcy masz możliwość wymiany uszkodzonego urządzenia 2 razy. Koszt pierwszej wymiany gimbala wynosi 439 PLN. Koszt drugiej wymiany to 569 PLN.*

*Kwota wymiany może ulec zmianie w przypadku zgłoszenia bezpośrednio u producenta w zależności od aktualnego kursu walut.

Ochrona DJI Care Refresh do RS 3 Pro (12 miesięcy) usługa opłata wymiana gwarancja

Jak aktywować DJI Care

1. Kod należy aktywować na stronie supportu DJI.
2. W trakcie procesu aktywacji należy podać treść kodu Care Refresh, numer seryjny urządzenia (znajduje się on bezpośrednio na produkcie) oraz dane osoby aktywującej Pakiet (imię i nazwisko, adres e-mail).
3. Pakiet Serwisowy zostanie aktywowany i automatycznie przypisany do odpowiedniego regionu. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową.

Ochrona DJI Care Refresh do RS 3 Pro (12 miesięcy) aktywacja kod aplikacja

Gdy zdarzy się wypadek

Procedura postępowania w razie wypadku jest banalnie prosta. Wystarczy, że zgłosisz awarię i wyślesz uszkodzony sprzęt do serwisu gwarancyjnego DJI - nie zapomnij o adnotacji, że korzystasz z DJI Care Refresh. Po otrzymaniu wyceny naprawy możesz wybrać, czy się na nią decydujesz, czy wolisz skorzystać z wymiany w ramach Usługi Serwisowej. Kiedy wybierzesz drugą opcję, musisz tylko uiścić odpowiednią opłatę - wymienione urządzenie otrzymasz priorytetowo.

1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła gimbala do serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.
2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje, czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.
3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh użytkownik uiszcza opłatę za wymianę i otrzymuje inny egzemplarz.
4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.

Ochrona DJI Care Refresh do RS 3 Pro (12 miesięcy) kroki działanie wymiana gwarancja

DJI Care Refresh nie obejmuje:

1. Zaginionego bądź częściowo zaginionego produktu.
2. Skradzionego lub porzuconego produktu.
3. Dodatkowych akcesoriów.
4. Celowej utraty produktu.
5. Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
6. Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
7. Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.
8. Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.
9. Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
10. Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.

Ochrona DJI Care Refresh do RS 3 Pro (12 miesięcy) zastrzeżenia regulamin

Zawartość opakowania

Opakowanie zawiera: kod aktywacyjny ochrony DJI Care Refresh do RS 3 Pro (12 miesięcy) oraz instrukcję obsługi.


Przeznaczenie Gimbal
Rodzaj akcesorium Rozszerzenie gwarancji
Waga [g] Nie dotyczy
Załączona dokumentacja Instrukcja obsługi w języku polskim
Gwarancja 12 miesięcy
Okres ochrony 12 miesięcy
Dedykowany model DJI RS 3 Pro
Nazwa producenta/importera DJI

Prowadzisz firmę? Weź produkt w leasing

Poznaj i zaakceptuj ofertę
Uzupełnij dane i dokonaj wpłaty własnej
Podpisz umowę
Ciesz się zakupami
  • Decyzja leasingowa w 3 minuty!
  • Wtedy, gdy tylko chcesz - pracujemy dla Ciebie 24 h/7
  • Wszystko załatwisz online
  • Bez żadnych dodatkowych wniosków ani dokumentów
  • Wprowadzisz zakup w koszty Twojej firmy
  • Dostępny również dla nowych firm

Nie ukrywamy żadnych dodatkowych kosztów za rozpatrzenie wniosku, ubezpieczenie itd.


Sam dostosujesz parametry leasingu do swoich potrzeb

- Okres trwania leasingu 24, 30, 36, 42, 48 miesięcy

- Opłata wstępna od 10 % do 40%

- Opłata końcowa (wartość wykupu) od 20 % do 0.1 % - zależna od okresu trwania leasingu

Zostań łowcą okazji
i zapisz się na nasz newsletter!