Dostępne warianty ubezpieczenia „Gwarancja Plus” pozwolą dostosować zakres ochrony do Twoich potrzeb.
Dzięki ubezpieczeniu „Gwarancja Plus” możesz zapewnić sobie dodatkowe bezpieczeństwo zakupionego sprzętu niezależnie od gwarancji udzielanej przez producenta na zakupiony sprzęt, a także zapewnić sobie komfort użytkowania i oszczędność w przypadku awarii po upłynięciu czasu gwarancji producenta.
Umożliwiamy także zakup ubezpieczenia „Gwarancja Plus Pełna Ochrona”, która oprócz standardowego zakresu ubezpieczenia „Gwarancja Plus” obejmuje również przypadkowe uszkodzenia sprzętu w wyniku nieszczęśliwego wypadku, przepięcia prądu w sieci energetycznej, kradzieży z włamaniem oraz rabunku jak i rozmrożenia żywności w związku z awarią bądź przypadkowym uszkodzeniem sprzętu.
a) awarii (warianty: „Gwarancja Plus” i „Gwarancja Plus Pełna Ochrona”),
b) przypadkowego uszkodzenia w wyniku nieszczęśliwego wypadku (warianty: „Gwarancja Plus Przypadkowe Uszkodzenie” i „Gwarancja Plus Pełna Ochrona”),
c) przypadkowych uszkodzeń w wyniku przepięcia prądu w sieci energetycznej (warianty: „Gwarancja Plus Przypadkowe Uszkodzenia” i „Gwarancja Plus Pełna Ochrona”),
d) kradzieży z włamaniem lub rabunku sprzętu (warianty: „Gwarancja Plus Przypadkowe Uszkodzenia” i „Gwarancja Plus Pełna Ochrona”),
e) rozmrożenie żywności w wyniku awarii lub przypadkowego uszkodzenia sprzętu (warianty: „Gwarancja Plus Przypadkowe uszkodzenia” i „Gwarancja Plus Pełna Ochrona”)
Zakres ochrony | GWARANCJA PLUS wariant podstawowy | GWARANCJA PLUS wariant pełny |
Bezpłatne wymiany sprzętu Korzystając z „Gwarancji Plus” Klient nie ponosi kosztów naprawy uszkodzonego sprzętu nawet przez 5 lat. | ||
Wymiana sprzętu na nowy W przypadku awarii, których naprawa jest niemożliwa lub nieopłacalna, Klient otrzymuje nowy sprzęt o takich samych lub porównywalnych parametrach technicznych. | ||
Niska cena polisy Koszt polisy jest dużo niższy niż koszty zakupu nowego sprzętu lub drogiej naprawy w wyspecjalizowanym serwisie. | ||
Przypadkowe uszkodzenia w wyniku nieszczęśliwego wypadku np. przypadkowe porysowanie ekranu LCD przez dziecko, zapiaszczenie kamery lub aparatu fotograficznego, zalanie klawiatury. | ||
Przepięcie (zwarcie) prądu np. Uszkodzenie matrycy LCD w laptopie lub telewizorze spowodowane wyładowaniem atmosferycznym. | ||
Kradzież z włamaniem lub rabunek sprzętu Wystarczy zgłosić zdarzenie na policję oraz zadzwonić pod numer podany w Polisie. |
Pełny zakres umowy znajduje się w Warunkach Ubezpieczenia:
Ubezpieczenie sprzętu
Ubezpieczenie rowerów, rowerów elektrycznych, skuterów, hulajnóg, narzędzi i kosiarek
Ubezpieczenie „Gwarancja Plus” zapewnia szeroką ochronę, aby móc w pełni cieszyć się nowym sprzętem. Jednak są sytuacje, w których ubezpieczenie „Gwarancja Plus” nie ma zastosowania np.:
Wartość składki uzależniona jest od:
Dokładny koszt usługi możesz sprawdzić na karcie wybranego produktu w sklepie internetowym lub dzwoniąc na numer infolinii sklepu 22 122 33 00.
Pamiętaj aby szkodę zgłosić niezwłocznie:
Do zgłoszenia szkody wystarczy Ci jedynie numer polisy.
Tak, odstąpienie jest możliwe w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy ubezpieczenia. W przypadku, którym polisa została zawarta przez przedsiębiorcę – w terminie 7 dni.
*produkt ubezpieczeniowy „Gwarancja Plus” nie stanowi gwarancji jakości produktu w rozumieniu art. 577 – 581 k.c, ani też rękojmi za wady fizyczne lub prawne w rozumieniu art. 556 – 576 k.c.