1. Jakie Banki udzielają kredytu?
W chwili obecnej współpracujemy z Bankami: Santander Consumer Bank Polska S.A., Credit Agricole Bank Polska S.A., Alior Bank S.A.
2. Od jakiej do jakiej kwoty mogę kupić na raty?
Zakup na raty możliwy jest od kwoty 100 złotych. Kwota maksymalna uzależniona jest od Banku w którym zawierany jest kredyt i wynosi odpowiednio: dla Santander Bank Polska S.A to 50 000 zł.; dla Credit Agricole Bank Polska S.A. to 30.000 zł; dla Alior Bank S.A to 33 040,00 zł.
3. Czy potrzebne są dokumenty potwierdzające dochód?
Bank na podstawie oświadczenia danych w wypełnionym wniosku ratalnym dokonuje weryfikacji
zdolności kredytowej Klienta oraz określa, czy będą wymagane dodatkowe dokumenty
potwierdzające dochód. W każdym z przypadków gdzie wymagane będą dokumenty zostaną Państwo
poinformowani telefonicznie lub e-mailowo.
4. Gdzie mogę obliczyć wysokość miesięcznej raty oraz jaki jest okres
kredytowania?
Przy każdym produkcie znajduje się kalkulator ratalny, który dla podanej liczby rat oraz
wielkości wpłaty własnej wyliczy miesięczną ratę. Wielkość raty ma charakter informacyjny i
stanowi symulacje kalkulacji oferty. Rzeczywiste wielkości rat zaprezentowane będą na wniosku
kredytowym w Banku.
5. Czy wpłata własna jest wymagana?
Wpłata własna jest dobrowolna, sam decydujesz czy chcesz dokonać wpłaty własnej. Należy jednak pamiętać, że Bank ma prawo poprosić o dokonanie wpłaty własnej lub o obowiązkowej wpłacie może decydować regulamin promocji czy mechanizm akcji z którym należy się zapoznać przed zawarciem umowy kredytowej.
6. W jaki sposób mam przekazać wpłatę własną do umowy kredytowej?
Wpłatę własną do umowy kredytowej przekazują Państwo kurierowi w momencie doręczenia towaru.
7. Czy otrzymam fakturę na firmę przy zakupie ratalnym?
Nie. System ratalny nie obejmuje finansowania podmiotów gospodarczych. W przypadku takiego
zakupu nie wystawimy faktury na dane podmiotów gospodarczych. Otrzymasz fakturę na Twoje dane,
czyli imię, nazwisko i adres zamieszkania, zgodne z danymi wniosku ratalnego.
8. Kiedy sklep wysyła towar?
Po wydaniu przez Bank pozytywnej decyzji kredytowej, Bank powiadomi Nas o możliwości
realizacji zamówionego towaru. Wysyłka nastąpi możliwe jak najszybciej od momentu otrzymania
takiej informacji.
9. Czy mogę wcześniej spłacić kredyt?
Tak. W celu dokonania wcześniejszej spłaty kredytu należy skontaktować się z bankiem, który
sfinansował zakup i poinformować o zamiarze wcześniejszej spłaty lub zapoznać się z
informacjami umieszczonymi w umowie kredytowej zawartej z Bankiem.
10. Co to są Raty przez Internet?
Raty przez Internet to możliwość sfinansowania zakupów kredytem ratalnym bez wychodzenia z
domu. Wybierając ten sposób płatności, samodzielnie wypełniasz wniosek ratalny, nawet do 2
minut możesz otrzymać decyzję Banku. Podpisanie umowy kredytu odbywa się przez Internet bez
udziału kuriera.
Wniosek ratalny możesz złożyć w dowolnym momencie, 24h/dobę.
Wniosek jest ważny i można go wypełnić w przeciągu 48 godzin od momentu otrzymania go z Banku
na wskazany adres email. O wynikach weryfikacji zostaną Państwo poinformowani w osobnym
e-mailu lub w rozmowie telefonicznej z przedstawicielem banku.
11. Do kogo mogę skierować pytanie dotyczące Raty przez Internet?
Dodatkowe pytania dotyczące obsługi ratalnej wniosku Santander Consumer Bank Polska S.A. prosimy kierować na numer infolinii Banku 71 773 28 47 (koszt zgodnie z taryfą operatora).
Dodatkowe pytania dotyczące obsługi ratalnej wniosku Credit Agricole Bank Polska S.A. prosimy kierować na numer infolinii Banku 71 354 95 53 (koszt zgodnie z taryfą operatora).
Dodatkowe pytania dotyczące obsługi ratalnej wniosku Alior Bank S.A. prosimy kierować na numer infolinii Banku 19 502, z sieci Play 12 19 502 lub (+48)12 370 7000 (koszt zgodnie z taryfą operatora).
Jeśli napotkałeś trudności lub masz dodatkowe pytania związane z samodzielnym złożeniem wniosku ratalnego przez Internet skontaktuj się z nami: telefonicznie z Infolinią Konsumencką pod numerem: 22 122 33 00 (poniedziałek - piątek 8:00 – 16:00; sobota 10:00 - 14:00) lub z obsługą sklepu za pośrednictwem formularza kontaktowego albo pisząc bezpośrednio na adres: raty@avans.pl
TERG S.A. z siedzibą w Złotowie przy ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów, zarejestrowana w Sądzie
Rejonowym w Poznaniu Poznań Nowe Miasto i Wilda, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru
Sądowego pod numerem KRS 0000427063, NIP 767-10-04-218, o kapitale zakładowym w wysokości 38
250 000 PLN w całości opłaconym.
Działa jako pośrednik kredytowy, w rozumieniu art. 5 pkt. 3 i w zw. z art. 28 ustawy z dnia 12
maja 2011 roku o kredycie konsumenckim (Dz.U.z 2011. Nr 126.poz. 715 ze zm. t. j. z dn.
2016.09.12.), w imieniu banków: Santander Consumer Bank Polska S.A., Credit Agricole Bank
Polska S.A., Alior Bank S.A. informuje, że:
· Współpracuje z kredytodawcami;
· W imieniu kredytodawcy spółka umocowana jest do: do działania w charakterze pośrednika
kredytowego w tym m.in. do: informowania swoich Klientów o możliwości skorzystania z
propozycji kredytu na zakup towarów i usług, udostępniania swoim Klientom wniosku o kredyt,
przyjmowania oświadczeń kredytobiorców składanych w wykonaniu umów kredytowych, w tym o
odstąpieniu od umowy kredytowej oraz udzielania wyjaśnień dotyczących treści wymienionych
wyżej dokumentów;
· Za czynności wykonywane przy zawarciu umowy kredytowej pośrednik kredytowy otrzymuje
wynagrodzenie wyłącznie od Kredytodawcy;
· Nie pobiera od konsumenta opłat za czynności faktyczne lub prawne związane z przygotowaniem,
oferowaniem, zawieraniem lub wykonywaniem umowy o kredyt;
· Przetwarza dane osobowe na zlecenie:
1. Santander Consumer Bank S.A., ul. Legnicka 48 B, 54-202 Wrocław
2. Credit Agricole Bank Polska S.A. ul. Legnicka 48, 54-202 Wrocław
3. Alior Bank S.A., ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa