W przypadku towarów nabytych w sklepie internetowym, konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty jego odbioru. Sprzedawcy w takim przypadku przysługuje prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu, z tytułu zmniejszenia wartości rzeczy, będącej wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Zwrotu zakupionego w sklepie internetowym produktu można dokonać poprzez jego odesłanie na poniższy adres,
wraz z
formularzem odstąpienia od umowy, którego wzór dostępny jest tutaj:
TERG S.A.
Magazyn zwrotów i reklamacji
ul. Jędrzejowska 43B
93-636 Łódź
Środki za zakupiony produkt zwracamy w terminie do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, pod warunkiem potwierdzenia do tego czasu zwrotu towaru.
Najszybszą i najwygodniejszą drogą realizacji reklamacji jest zgłoszenie nieprawidłowości bezpośrednio w
profesjonalnym
serwisie producenta. Działanie takie umożliwia też stałe monitorowanie postępów obsługiwanego zgłoszenia,
dlatego
rekomendujemy tę formę realizacji.
W celu uzyskania danych kontaktowych serwisu, zachęcamy do skorzystania z wyszukiwarki dostępnej pod adresem
https://www.avans.pl/s,reklamacje.
Kolejna możliwa droga zgłoszenia reklamacji, to wypełnienie formularza reklamacji dostępnego na stronie:https://www.avans.pl/reklamacja/.
Kupujący ma możliwość zgłoszenia reklamacji do sprzedawcy, jeśli zagubił dowód zakupu. W takim przypadku transakcję można wykazać wskazując datę, nazwę zakupionego produktu np. na podstawie wyciągu z konta bankowego, jeśli dokonano zapłaty kartą płatniczą lub przelewem.
Do złożenia reklamacji nie jest wymagane oryginalne opakowanie. Zalecamy jednak korzystanie z oryginalnych opakowań w celu zapewnienia bezpiecznego transportu produktu.
Status reklamacji można sprawdzić logując się na swoim koncie Klienta na stronie: https://www.avans.pl/login.
Alternatywną metodą sprawdzenia statusu reklamacji jest kontakt telefoniczny z naszym sklepem.
Status reklamacji złożonej bezpośrednio w serwisie producenta sprawdzisz, kontaktując się z serwisem.