Gdy zdarzy się wypadek
Procedura postępowania w razie wypadku jest banalnie prosta. Wystarczy, że zgłosisz awarię i wyślesz uszkodzony sprzęt do serwisu gwarancyjnego DJI - nie zapomnij o adnotacji, że korzystasz z DJI Care Refresh. Po otrzymaniu wyceny naprawy możesz wybrać, czy się na nią decydujesz, czy wolisz skorzystać z wymiany w ramach usługi serwisowej. Kiedy wybierzesz drugą opcję, musisz tylko uiścić odpowiednią opłatę - wymienione urządzenie otrzymasz priorytetowo.
1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła gimbala do serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.
2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje, czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.
3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh użytkownik uiszcza opłatę za wymianę i otrzymuje inny egzemplarz.
4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.