Schowek
×Przed zamówieniem
Zamówienie w trakcie realizacji
Zamówienie w trakcie doręczenia
Uwagi do dyrekcji sklepu
Numer konta bankowego, który jest potrzebny do dokonania wpłaty należności za Twoje zamówienie, otrzymasz w wiadomości email, którą wyślemy do Ciebie po zakończeniu procesu zakupowego w sklepie.
Do każdego zamówienia generujemy odrębny numer subkonta, dzięki czemu jesteśmy w stanie szybko zaksięgować wpłatę do konretnego zamówienia.
Jeśli masz jakieś pytania dotyczące numeru konta do Twojego zamówienia, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego lub telefonicznie: 22 122 33 00 lub 801 089 247, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00 lub w soboty i niedziele od 10:00 do 18:00.